Hae tästä blogista

5. huhtikuuta 2015

Rairuoho ei oikkein ottanu tuulta purjeisiinsa..


Sillon ku mie olin pieni tyttönen, niin kotona me kasvatettiin rairuohot niin, jotta laitettiin tallouspapaeria rasiaan, kasteltiin se ja siemenet siihen päälle. Ja joka pääsiäinen oli tuuhheet ruohot ikkunalautoloilla/pöyvillä.
No minä äitin opettamaa kikkaa sit kokkeilin kotona jo viime vklla torstaina? 


Viime Torsttaina tilanne näytti  nuin söpölle.. Ukko sano että sitä paperia pittää kastella kyllä muulloinnii kun vaan sen kerran..! Ei kuivalla maalla kasva mikkään. (Fiksu mies, ai nou)
Torstain jäläkkeen kun olen joka päivä paperia kastellut, niin tilannehan oli tänään jo paljon parempi:


Taitaa pääsiäinen silti ohi männä, ennenkuin nämä on oikkeesti tuuhheet,,,,?
-Marsku-

5 kommenttia:

  1. Sama kikka oli meilläkin käytössä, kun olin pieni. :) Kelmu rasian päällä nopeuttaa ruohon kasvamista.

    VastaaPoista
  2. Meillä samanlaista ruohoa ja syytin siemeniä :D Purkissa oli vähemmän kasvustoa kuin mulla leuassa haivenia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti niitä siulta löytyy suht vähän...! :D

      Poista
  3. Great post, i wait for my blog dear, follow me and i Follow you back, kisses

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi